Vang Vieng & Kong Lor, Laos

Reacties

Reacties

Wela

Wat een geweldig filmpje! Mooie beelden en geweldige muziek. Het is echt alsof ik zelf in zo'n gele band zit. Lekker lijkt me dat beetje dobberen en een biertje drinken. Jullie zien er zo blij en ontspannen uit. Grote mensen die aan het spelen zijn! En dat beeld van dat meisje dat naar je toe springt en uit het water komt. Prachtig.

mama aukje

Wauw, wat een gave film zeg!! En die muziek erbij, ik had even vakantie!! Niet dat ik dat zou durven hoor, ben niet zo'n held maar zo kan ik het toch beleven, echt geweldig kindertjes!! Magnifiek!

oooohh pa

Een vrolijk verfrissend filmpje. Nog niet naar huis?

Reinoud

Wat een heerlijk filmpje om onbezorgd ontzettend vrolijk van te worden! Heel erg blij word ik hiervan.

papa Wim

Dawillikookwel. Haha veel plezier maken in dat warme water.Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!